CEILING FOR HOUSE.!

  Pemasangan siling pada zaman sekarang sudah menjadi trend bagi setiap rumah. . Selain rumah nampak kemas dan cantik, ia juga dapat mengayakan dan memberi mood yang harmoni di dalam rumah. . Tambah pula dengan lighting di dalam rumah. Baru seronok utk berswafoto.🙂 . #Scaleswork #Renovation #IDcontractor #WealthRepublicSdnBhd #ScalesworkDesignAndBuild www.scaleswork.com

Read More »

Color Of Schemes!

Color Schemes.! . Dah fikir ke mcm mana nak hias rumah untuk raya nanti.? Jangan lambat. Puasa lagi 2 bulan. . Takan masa puasa nak mengemas. . Jom tengok contoh color schemes kat bawah. #Scaleswork #Renovation #IDcontractor #WealthRepublicSdnBhd #ScalesworkDesignAndBuild www.scaleswork.com www.dekorgaleri.com  

Read More »

Rahsia Longkang Sebersih Air Sungai di Perkampungan Jepun!

ikan koi-dekor galeri-karpet-carpet masjid-carpet surau-carpet-surau-vinly-signboard-kufi-mehrab-Morroco Lantern

. Kejernihan air longkang di sesetengah perkampungan di Jepun amat cantik dan bersih sehingga jadi pembiakan ikan Koi. Bayangkanlah sampai dekat longkang pun ada ikan koi membiak kat dalam tu, tak perlu nak keluar duit untuk bela dan buat kolam ikan depan rumah. Duduk tepi longkang je dah cukup. . Macam mana boleh terjadinya longkang […]

Read More »